Eğitime Kimler Katılabilir?

Tüm Yöneticiler, Yönetici adayları ve diğer çalışanlar eğitime katılabilir.

Eğitim Konuları

  1. Kalite Nedir?
  2. Ürün ve Hizmet Kalitesi Arasındaki Farklar Nelerdir?
  3. Kaliteyi arttırma, Sürekli iyileştirme ve gelişme.
  4. ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sisteminin Genel Tanıtımı
  5. ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sisteminin Şirkete ve Çalışanlara Faydaları
  6. Toplam Kalite Yönetimi (TKY) ile ISO 9001 arasında ilişki
  7. TKY Sistemin İşlemesinde ve Sürekli İyileştirilmesinde Kime Ne Sorumluluklar Düşmektedir?
  8. Savurganlıkları önleme ve maliyetleri düşürme için kime ne sorumluluklar düşer?
  9. TKY anlayışında İşlem zamanlarını kısaltma yöntemleri
  10. ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sisteminin Temel Şartları Nelerdir? Bunların Amaçları Nelerdir?
  11. Proses Performans Hedefleri Ve Kalite Hedefleri Nedir? Ve Neden Önemlidir? Nasıl Ölçülmelidir?
  12. SO 9001 Konusunda Şirket İçi Bilinci Artırma Yöntemleri Nelerdir?
  13. Değerlendirme Çalışmaları

Eğitim Süresi

8 Saat

X