Hasta Kabul Sekreterliği ve Danışmanlığı Eğitim Programı, hastanelerde, muayenehanelerde, sağlık ocaklarında, aile sağlığı merkezlerinde çalışmakta bulunan hasta kabul işlemleri görevlilerinin çalışmaya devam edebilmeleri için veya bu iş yerlerinde işe başlayacak olan görevlilerin çalışabilmeleri için zorunlu tutulan bir eğitim programıdır. Kurs sonunda kursiyerlere üniversite sertifikası verilir. Hasta kabul görevlileri, hasta karşılama, hasta yönlendirme, danışma hizmetleri vb hizmetlerin yürütülmesini sağlamaktadır.

İÇERİK

  • İş Hayatında İletişim Ders Modülü
  • Kişisel İlişkiler
  • Sosyal Hayatta İlişkiler
  • Birey ve Toplum İlişkileri
  • Ağırlama Teknikleri
  • Hasta Hizmetleri
  • Randevu ve Konuk Kabulü
  • Protokol Kuralları
  • Tedavi Hizmetleri ve Terimler           
  • Problem Çözme Teknikleri
  • Tıpta Dosyalama Modülü
  • Tıbbi Terminoloji         

Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu sertifika eğitimine herkes başvurabilir.

 

İletişim ve Detaylı Bilgi İçin:

Enes YEŞİLAĞAÇ : 0538 443 41 62

Emine MACAR :0541 641 23 90

BAŞVURU YAP


E-Posta Bültenimize Abone Olun

Yeni sertifika programları ve duyurulardan haberdar olun, indirimlerden faydalanın.